M-AM MUTAT PE COSMINMUNTIANU.RO!!!!!!!!!!!

Iron Maiden si Anthrax viziteaza plaiurile mioritice

Asa cum spuneam in titlu, Iron Maiden a decis sa plaseze si Bucurestiul pe harta concIronMaidenEddie8ertelor lor. Spre surprinderea fanilor, se pare ca in deschiderea show-ului vor canta cei de la Anthrax. Nemaipomenit, nu?

N-am eu mult timp de cand ascult rock, mai ales Iron Maiden sau Anthrax dar de vreo 3-4 ani tot cochetez cu muzica lor si inca de pe atunci speram la un eveniment de o asemenea amploare la noi in Romanica.

Bruce Dickinson,solistul Iron Maiden, spune:

“Suntem incantati sa aducem acest turneu fanilor nostrii din Romania. Multumita tehnologiei moderne, am fost in masura sa actualizam si sa imbunataim producia originala din 1988 pentru MAIDEN ENGLAND si vom aduce cu noi un impresionant si nou spectacol de lumini, aranjament de scena, diferite intruchipari ale lui Eddie,

precum si o mulime de efecte pirotehnice si tot felul de astfel de lucruri captivante pentru fani.”

Steve Harris continua:

“Stim cat de populara este istoria turneelor Iron Maiden in randul fanilor de toate varstele, de aceea vom aduce cu noi productia completa pe care am folosit-o in turneul de anul trecut, din America de Nord. Ne-am distrat de minune cu set list-ul (http://www.ironmaiden.com/setlist.html), deoarece am cantat piese pe care nu le mai interpretasem de foarte multa vreme, cum ar fi: Seventh Son, The Prisoner si Afraid To Shoot Strangers, precum si favoritele fanilor: The Trooper, Aces High, The Clairvoyant, The Number Of The Beast, Wasted Years si Run To The Hills.

Set list-ul folosit in turneul din America de Nord: Moonchild, Can I Play With Madness, The Prisoner, 2 Minutes To Midnight, Afraid To Shoot Strangers, The Trooper, The Number Of The Beast, Phantom Of The Opera, Run To The Hills, Wasted Years, Seventh Son Of A Seventh Son, The Clairvoyant, Fear Of The Dark, Iron Maiden, Aces High, The Evil That Men Do, Running Free.

Puteti comanda bilete dand un click pe urmatorul link: http://www.eventim.ro/ro/bilete/iron-maiden-bucuresti-piata-constitutiei-516599/performance.html

Sper sa fiu si eu prezent la concert tinand cont de pretul biletelor, acu’ sper doar sa gasesc oameni la fel de interesati in compania carora sa imi deplasez hoitul la Bucuresti.

Concertul va avea loc pe 24 iulie in Piata Constitutiei.

Up the Irons!

2 responses

  1. Iron Maiden…..pfffff una din multele „trupe grele” cu care am crescut…

    26 Martie 2013 la 7:26 pm

  2. tare mi-ar placea sa-i vad live..

    27 Martie 2013 la 1:37 pm

Lasă un răspuns

